Gbg

Haha, vet ni vad jag har glömt att berätta? Jag är i Gbg (Göteborg) just nu! Jag är alltså hos min pappa.

Efter skolan igår åkte jag och brorsan hem och packade det allra sista och sen stack vi iväg till stationen. Vi tog ett tåg som gick runt kvart i fyra och då kom vi fram vid typ 20 över. Sen letade vi ett tag efter pappa, haha... När vi hade hittat varandra tog vi tunnelbanan till där hans bil stod parkerad och sen åkte vi hem till honom :)
Vi började åka vid kanske halv sex och var framme vid runt halv tolv, sex timmar i bilen alltså... Men sen var det skönt att vara framme, och han har precis flyttat så nu är jag i en ganska liten men mysig lägenhet.

Snart ska vi sticka iväg för att hämta min lillasyster hos sin mamma, hon är tre år. Min lillasyster alltså, inte hennes mamma ;)

Bjuder på en liten bild från när jag satt i bilen igår. Klistermärkena? I was bored...



Kyss




Kommentarer
Postat av: Carro

sv; bara för att man gör arbeten långsamt betyder det inte att man är dålig i skolan, det bevisar ju bara att man är noggrann. Menade inte att vara taskig ju -.-

2012-05-05 @ 18:01:22
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Jättefin blogg! Allt bra ? :D

2012-05-06 @ 19:21:15
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0