Dag 7 - vad jag skulle göra om jag vann en miljon kronor

Åh herregud, jag har faktiskt ingen aning. Jag skulle vilja donnera pengar till WWF, Röda korset, Rädda barnen osv. men jag vet inte hur mycket och så, och det är lite svårt att föreställa sig vad man egentligen skulle göra, om det verkligen hände...
Skulle även självklart köpa sjukt mycket kläder, smink osv. Massa inredningssaker till mitt rum också, för jag älskar sånt även om jag inte håller på så mycket med det. Jag skulle köpa massor av fina gymnastikkläder, typ hotpants i krossad sammet, massa tofsar (alltså såna här speciella gymnastik-tofsar) mm. Massa fina skor! Är typ besatt av skor just nu... En systemkamera är ett måste också :D
Sen skulle jag gå på Grönan massa gånger med massa kompisar! Och några resor utomlands skulle det väl också räcka till, så jag skulle åka till bland annat Grekland och Island. Island verkar vara ett så sjukt häftigt land!
Så skulle jag köpa massa presenter till mina vänner och familj. Och massa gosedjur, leksaker och barnböcker (som hon är besatt av haha) till min lillasyster.
Så skulle jag gå med några vänner till The studio och bjuda dem såklart, för det var såå nice där och för att jag inte längre är så nöjd med den enda bilden jag köpte där...

Det är mycket mer jag skulle vilja göra, men som sagt är det väldigt svårt att föreställa sig vad man skulle göra om det verkligen hände, men det här var några saker iaf.

Kisses to u



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0