Tisdag

Sho!

Idag hade vi en kort dag i skolan. På morgonen hade vi extra slöjd, sen två 40-minuterspass med engelska och matte och sedan hade vi slöjd igen, vi slutade 13:40... Chill dag asså!

Efter skolan tog jag och Moa bussen till stan, vi tänkte fika på Café Eggmund (Café Linné hörnan, fråga inte om våra konstiga namn på saker) men jag hade inte tillräckligt med pengar, hehe... Så vi tog en glass och satte oss i solen istället :)

Sen gick vi runt i olika affärer, mest var vi på Omars place (Skopunkten) och jag hittade ett par superfina skor med kilklack som jag måste ha! De kostade 300 kr tror jag. Vi delade också på en Powerking, vi blev heelt speedade, sprang in på Monki och Gina och dansade, HAHA, men vi hade ju kul? Tycker verkligen synd om allvarliga personer...
Jag köpte också min färgning! Hittade en fin röd färg från Schwarzkopf. Så imorgon när jag vaknar vaknar jag som ett redhead!

Bilder från dagen!










Det är hattar från barnavdelningen så ni vet, så att ni inte tror att vi är konstiga eller så...


När jag hade 8centimetersklackar blev jag äntligen lika lång som Moa :D


MÅSTE HA!




Kommentarer
Postat av: Moa



fastn je, men tror ju inte att vi är konstiga , aldrig♥

2012-04-25 @ 19:39:52
URL: http://rosettflikkorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0