Friday

Helloo.

Jag hade tänkt skriva värsta detaljerat om dagen, men det orkar jag faktiskt inte och det är ändå bara tråkigt att läsa sånt. Så jag kan bara säga att idag såg jag något av det äckligaste jag sett i mitt liv... Vi var på Uppsala reningsverk (bajsverk) med klassen, och det stank så att jag höll på att svimma (bokstavligt talat), plus att vi var tvungna att gå ut till pooler med massa bajs, och det bubblade. Fy faan vad äckligt säger jag bara, om ni ska till ett sånt med klassen eller så någon gång är mitt tips att SKOLKA! Kommer inte kunna dricka vatten längre nu när jag vet hur det har sett ut...

Nej men nu äcklar jag bara mig själv, så jag tänker avsluta det här inlägget nu. Men ni får ett till inlägg snart.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Carro

Det är fredag idag ;)

2012-04-20 @ 19:42:47
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0