LÄNKAD AV KISSIE!! ♥



HERREGUD, jag och min lilla blogg blev kl. 13:10 idag länkade av Sveriges STÖRSTA BLOGGERSKA, ALEXANDRA NILSSON, även kallad Kissie!! Här ser ni inlägget hon skrev om mig.

Ni fattar inte hur sjukt glad jag är! Jag älskar ju hennes blogg och självklart vill jag ju då att hon ska uppmärksamma just mig! Det är typ en dröm som gått i uppfyllelse!

TACK ALEXANDRA!! ♥


Okej, nu har läsarantalet flugit högt (som ni förstår) så jag tänkte att med så många nya läsare kunde jag presentera mig igen!

Jag heter Lotta och fyller tretton i år. Jag gillar djur, att fota, träna gymnastik, hänga med vänner, shoppa, måla naglarna, mode, spela piano (dock tänker jag sluta ta lektioner, men jag fortsätter hemma) och mycket mer!
Hmm, lite mer detaljerat kanske?..
Jag har två katter, en kanin och fiskar, och när jag är hos min pappa har vi en hund också. Jag tränar gymnastik två gånger i veckan i bästa truppen RM1 ♥ En tretimmarsträning och en fyratimmars.
Okej, jag kom inte på några fler detaljer men det är lugnt va? ;) Kort sagt så kommer jag skriva om mitt liv!

Följ mig på:
Dayviews: M1N1CH3Y
Instagram: l8vik
Vill helst inte acceptera så många jag inte känner på Facebook, men jag kanske lägger till dig, vem vet?
Och såklart, följ bloggen!

Ehm, vet inte om det finns något mer jag vill säga just nu, och det hinner jag nog ändå inte, ska snart iväg på träning. Men som sagt, läs bloggen så får du veta mer.


PUSS!



Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Vilken gullig tjej du verkar vara :-)

2012-04-27 @ 17:59:40
URL: http://www.angelicas.se
Postat av: Carro

Gud vad kul att du blev länkad asså.. ♥

2012-04-27 @ 19:35:32
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hoppas du haft en bra dag!

2012-04-27 @ 19:39:23
Postat av: Anonym

det är klart att jag vill länka dig om du är så gullig !

2012-05-01 @ 16:11:39
URL: http://kissies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0