Godmorgon!

Godmorgon alla sötnosar,

blir en lite snabb update nu bara. Jag har ganska precis vaknat (vaknade runt kvart över elva, nu är den... oj den är nästan tolv men i alla fall), ätit frukost och så. Nu ligger jag och lillebror i soffan och zappar mellan Nat Geo Wild och Top model, ni kan nästan gissa vem som vill se på vad va? ;)

Senare ska jag och mamma åka ner till stan, jag måste köpa en ny foundation/concealer (helst foundation) för jag glömde min jävla concealer hemma! Gahh, det viktigaste i min sminkväska och jag glömmer den hemma... typiskt mig, haha :( Men den var iaf nästan slut så det är väl ändå dags...

Nu ska jag väl klä på mig eller fortsätta se på TV.

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0