Från H&M

Igår när vi var och spåg Hunger games gick vi ju först och shoppade lite. Jag och Erika shoppade lite till våruppvisningen. Temat på denna våruppvisning (som btw är på söndag, första föreställningen börjar 13:00 och andra 16:00!) är Schlager, och vi ska ha svarta, gula och guldiga/silvriga kläder på oss. Eftersom varken jag eller Erika hade något gult så köpte vi båda varsitt gult linne :)
Bilden tog jag med webcameran, så jag var tvungen att redigera den lite (slarvigt hehe, ledsen för det) för att den rätta färgen skulle komma fram. Ändå syns den inte riktigt... Det är alltså den övre delen av linnet som är redigerad. Färgen är i alla fall ganska så ljust gul, men ändå en stark färg, typ en blandning mellan den övre och den undre. Måste ni absolut se färgen finns linnet säkert att se på H&Ms hemsida ;)


H&M, 49:50


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0