Fel färg...

Här är man värsta taggad för att färga håret ikväll, och sen så märker man att ens mamma har köpt fel färg... Då har jag lärt mig att man inte ska skicka sin mamma för att köpa något haha... Jag vill ju ha en illröd (fast lite mörkare) färgning men hon kommer hem med en kastanjebrun toning, haha. För er som inte vet är alltså färgning permanent medan en toning tvättas ur.
Jaja, imorgon ska jag och Moa ändå till stan så då köper jag en ny :3

Syns kanske inte bäst på webcambilden men färgen kommer faktiskt fram rätt så bra ändå... Men iaf, den är väl ändå inte röd? ;)




Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tur att det var toning hon köpte då :D men hoppas de röda blir fint sen. / sofia

2012-04-24 @ 15:06:18
URL: http://sofiaeinride.blogg.se/
Postat av: Moa

MEEN JAG FÅÅR ITNEE FÄRJA HÅRET FÖR MAMAM DDDD: måste tona det, så kan itne göra den där fiiina färjen :(<3<3

2012-04-24 @ 19:46:15
URL: http://rosettflikkorna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0