Detta väcker ju cravings...

Gud vad jag vill ha ett par puumps!
Har kollat runt på några hemsidor, det väcker ju riktiga vill ha-känslor... Och Jeffrey Campbell gör ju så sjukt snygga skor!
Och när man så sjukt gärna vill ha ett par klackar så är ju nackdelen att man inte får ha höga klackar för sin mamma... FML! Sen gör det inte precis saken lättare att mycket är så sjukt dyrt också...

Nej men nu ska jag inte sitta här och klaga, ni får se lite snygga skor istället. Ledsen för att många bilder blir så små, men de jag kopierade från hemsidorna blev bilderna antingen såhär små eller jättestora och ni kan ju ändå se dem själva på hemsidan om ni vill.


"Shanice" - Nelly Shoes (nelly.com), 399 sek


"Nevada" - Zigi (nelly.com), 1849 sek


"Lesley" - Sugarfree Shoes (nelly.com), 449 sek


"Forget Your Boyfriend" - Nelly Trend (nelly.com), 599 sek


"Dorothy" - Sugarfree Shoes (nelly.com), 399 sek


"Millicent" - Nelly Shoes (nelly.com), 349 sek


"Cit" - Nelly Shoes (nelly.com), 349 sek


"Aina" - Nelly White Label (nelly.com), 899 sek


hm.com, 599 sek


hm.com, 399 sek


hm.com, 399 sek


hm.com, 199 sek


"Lorissa1" - Sam Edelman (brandos.se), 1899 sek


"Angie" - Lola Ramona (brandos.se), 1199 sek


Blink (brandos.se), 449 sek



"Popsicle Wrapped Heel" - Ruthie Davis (brandos.se), 6249 sek



Skulle nog inte kunna ha på mig alla själv hehe, men kan tänka mig flera... Sen finns det ju hur mycket fina skor som helst men det känns som att det här inlägget håller på att bli väldigt långt haha.

Ni får ha det bäst. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0