Dag 6 - en person jag önskar var vid liv

Jag förstår inte precis vad som menas med "mina drömmar" (som skulle vara på dag 5) så jag hoppar den och börjar direkt på dag 6. Och om det är det jag tror så skulle det bli ett väldigt långt inlägg...


Jag har faktiskt aldrig varit på en begravning, tro det eller ej... Fast min släkt är i och för sig inte så stor. Men ingen i min släkt har dött medan jag har levt faktiskt, förutom när jag var kanske ett eller två år gammal, eller möjligen någon väldigt avlägsen släkting.

Men om jag måste säga någon, så säger jag min katts kattungar. Det var så himla sorgligt... Det var hennes andra kull, de var fyra stycken. De diade inte, och redan andra dagen så dog en unge. Vi försökte mata dem med nappflaska men det gick inte, och vår katt lät dem inte dia. Fråga nte mig varför, men det kan bli så ibland med katter tydligen. En av dem överlevde kanske tre dagar, men sen dog den också. Detta kanske låter töntigt, men det var så himla hemskt, de var så små och oskyldiga helt enkelt. Usch :(
R.I.P ♥

P.s. Jag vet att man skulle välja en person, men ja...



Kommentarer
Postat av: Carro

Hur många läsare har du efter att Kissie länkade dig? <3

2012-04-28 @ 19:03:18
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0