2 days left

...before Picnik is closing!

Picnik är en jättebra sida där man kan redigera sina foton helt gratis. Nu har de också haft så i ett tag, att alla har tillgång till premium, eftersom att de ska stänga så snart. Vet seriöst inte vad jag ska göra utan picnik haha... Fast jag har hittat en annan bra redigeringssida såklart! Måste ju kunna redigera mina foton haha.
Så passa på att redigera era bilder i Picnik innan det stänger!


Före redigering i Picnik


Efter redigering i Picnik

Foto: Moa
Redigering: jag
Modell: jag


XoXo


Kommentarer
Postat av: Carro

Kommer inte klara mig utan picnik!!! :(

Vad har du hittat för sida då? :)

2012-04-17 @ 18:05:40
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/
Postat av: Carro

sv; Haha, ja men picnik är endå bäääst, love it ♥ Men vad har du hittat för sida????

2012-04-17 @ 21:32:57
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0