Red

Nästa gång jag färgar håret ska jag färga med någon av Directions hårfärger. Eller jaa, egentligen är det intensivtoningar som går ur efter 5 - 20 tvättar. Jag är (som jag sagt?) iinte särskilt nöjd med färgningen, var det i början men jag ville ju ha något annorlunda, men som jag har nu ser det ju nästan naturligt ut...

     

    Pillarbox red              Poppy red

I alla fall, hjälp mig!... Ska jag tona med Poppy red eller med Pillarbox red? Tror att det blir Pillarbox red batt aj äm nott shår. Vad tycker ni? Beslutsångest :c

De har btw intensivtoningar i massa andra coola färger, kolla t ex HÄR för att se dem...

Aja, jag måste ändå ha pengar först och det får jag inte förräns den 20:e så jag har tills dess på mig att fundera. Men tipsa mig gärna med en kommentaaar!



Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker som du, Pillarbox red! :)

2012-05-08 @ 15:18:44
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0