PINK

Hej alla söta läsare, och förlåt för jättedålig uppdatering (vilket jag skriver i typ varenda inlägg..) men jag vet bara inte vad jag ska skriva om :(

Anywaay, DID U GUYS KNOW?! Jag ska bli pink-head! När min röda färg gått ur ganska mycket så kommer den vara typ aprikos-orange-rosa-röd (om det blir som förra gången jag färgade rött dvs) och då ska jag få tona över med en rosa toning från Directions, WEY! Fett taggad, men nu har jag färgproblem igen... Vilken färg ska jag välja?

Carnation pink eller Flamingo pink? Blir jätteglad för förslag! Fast just nu tror jag att det blir Carnation.

Två slarvigt redigerade





Vet inte om det kommer bli mest som på första eller som på andra, själv hoppas jag på ett mellanting!

Kram



Kommentarer
Postat av: Tilde

Flamingo!! TYCEKR JAG IAF!! <3 :)

Postat av: alma

Carnation pink! ♥

2012-05-18 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0