Ledsen!

Hejhej!

Jätteledsen för dålig uppdatering här på bloggen igår och idag. Igår var det ju valborg, som ni antagligen redan har läst så gjorde jag inte så mycket, på kvällen stack vi till en majbrasa bara, men vi var inte där så länge... Nästa valborg tror jag att jag firar med kompisar. Valborg är en högtid som jag tycker är mer en "högtid" då man umgås med vänner. Jul är typ till för familjen, men nyår tycker jag också man kan fira med vänner, som på valborg. Min åsikt alltså!

Men nu kom jag av spåret lite här haha. Anledningen till att jag inte har bloggat idag är i alla fall att vi åkte ut till min farmor och farfar, de bor på landet. De har får och lamm nu också, åh de är så söta! Det är ett lamm som mamman inte ville ha, och den fick de flaskmata förut och nu är den tam som en hund. Sätter sig i ens knä och kommer när man ropar på den haha, så gulligt :')

Vet inte riktigt vad jag ska lägga in för bild, men för att inlägget inte ska bli så himla tråkigt får ni en random webcambild!


Kyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0