Träningen

Åh, brist på bra rubriker...

Precis kommit hem från träningen. Först värmde vi upp lite och så, när vi körde längor lärde jag mig hjulning flickis (själv) på friståendegolvet, yey! Inte så jättefin men första steget är väl att våga?
Att träna fristående gick bra, tycker jag i alla fall. Jag ska få vara med i tävlingslaget i fristående fick jag veta också! Wey :D
Sen gick vi upp och körde tumbling och stationer, på tumbling övar vi på frivolt öppna hjulning inför tävlingen, det gick inte så bra... Men en station var fjong-iväg och det gick bra i alla fall. Där körde jag frivolt öppna rondat flickis!

Ska lägga upp en video från träningen sen också, ska bara redigera den först.

Förlåt för tråkigt inlägg utan bild, men video kommer som sagt inom kort.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0