Readhead

Jäouww, så snart jag får min månadspeng (om fyra eller fem dagar) ska jag bli ett readhead! :'D Weyy, längtar! Har länge velat färga rött, men har varit för feeg... Men nu pallar jag inte bry mig om vad alla tycker, för rött hår är såå jag. Tror att jag ska ta och klippa upp min lugg lite också, ska be mamma men vill inte hon får jag väl göra det själv... Anyway så längtar jag sjukt mycket, tror faktiskt att det kommer passa mig :)

Visste ni förresten att i 2:an så tonade jag håret illrött..? Min lillebror ville ha röd sprayfärg i håret men mamma hittade ingen så hon köpte en toning istället, och jag fick också tona då. "Går ur efter åtta tvättar" stod det på förpackningen. Fuck that shit! Det dröjde typ ett halvår innan det försvann helt... Men då var det ju inte frivilligt till skillnad från nu ;)





Hehe, båda är ganska slarvigt redigerade (särskilt första, ser itne naturligt ut alls!), men vad tror ni? Passar jag som readhead? O.O

Pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0