Nytt:





Foundation - "Fit me" nr 115 från Maybelline
Nagellack - nr 9 (?) från Nordic cap of Sweden

Hejsan alla sötnosar,

jag lovade ju att visa foundationen och here it is! Jättenöjd faktiskt, man känner sig inte så sminkad som man kan göra med andra foundations men ändå så täcker den helt okej. Kanske inte världens bästa men den duger åt mig.
Sen så var vi och bowlade idag också, och efter det stack vi en sväng till Ica maxi och då köpte jag det här nagellacket (på rea?) som bara kostade 10 kr! Det var så pastelligt, vårigt, fint och billigt att jag bara var tvungen haha.
Bilderna ger tyvärr inte färgerna rättvisa eftersom att jag glömde min kamera hemma och min mobilkamera gör bilderna gråare... ni får väl ha överseende med det helt enkelt haha.

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Selma

Allt bra ? :)

glad påsk :D

2012-04-07 @ 14:31:12
URL: http://sellmaanetzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0