Landet


Heelt random bild från besöket i The studio...

Hejsan på er!

Anledningen till att jag inte har bloggat är för att nu i helgen så har jag varit hos min farmor och farfar på landet. Min faster och mina två kusiner var där också. Min ena kusin är tre och den andra är bara två månader och det var första gången jag träffade honom, så sööt!
Fast mina kusiner var inte de enda små där, min farmor och farfar har får också och många av dem har precis fått lamm så det skuttar omkring massa små lamm där också, hihi. Ett får ville inte ta hand om sitt lamm så de får flaskmata den, och nu är den så tam så att den är som en hund, seriöst. Den kommer liksom när man ropar på den, och följer efter en? Haha, så gulligt!

En grej som var lite skum bara när jag skulle hem var att när jag skulle på bussen hem så hann jag precis, och då sa jag till busschauffören att jag bara skulle vänta på min sms-biljett, och då frågade han typ först vilken klass jag gick i och sen i vilken skola? Jag svarade såklart en annan skola, inte för att jag precis tror att han kommer och tänker kidnappa mig eller nåt, men ändå läskigt... :S

Egentligen skulle jag tränat idag också, men jag kunde inte gå eftersom att jag har dragit på mig värsta klassiska förkylningen, med röd näsa, trötthet, snor, nysningar och allt det där... Usch. Så jag tror inte att det blir någon skola för mig imorgon, fan också :( Känner att jag redan har missat tillräckligt med skola... Hoppas jag är frisk till onsdag bara, för då är det elevens val och då vill jag inte låta som en kråka! Tror att jag lägger upp en film här sen på när jag sjunger också, om jag bara kan lista ut hur man gör haha.

Nej usch, nu blev det ett sånt här långt inlägg som jag vet är tråkigt att läsa men inte kan låta bli att skriva ändå. Jaja, vi ses iaf, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0