GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BLOGGERSKA!

Vi säger grattis till Alexandra/Kissie/världens bästa bloggerska som fyller 21 år idag!!

För knappt ett par år sedan gillade jag faktiskt inte Alexandra alls. Jag tyckte bara att hennes stora bröst, läppar och jag tyckte att det enda hon ville var att provocera för att få läsare. Det kanske det var också, men det är inte grejen. Iaf, sedan jag började läsa hennes blogg har jag börjat förstå mig på henne mer och mer och nu tycker jag att hon är så sjukt grym helt enkelt! Brösten och läpparna (som inte är så jättestora längre) bryr jag mig inte om längre, dem gör henne bara mer speciell.
Men Alexandra har också gett mig bättre självförtroende. Hon är själv inte rädd för att synas, och jag har också blivit bättre på just det, att synas. Hon är också riktigt smart faktiskt. Och sjukt snygg såklart!

Så en än gång: massor av kramar och grattis!





Såklart måste jag länka till hennes blogg här också: här hittar ni den.

Ses sen snyggingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0