Glitter och glamour

...fast kanske inte så mycket gamour om man tänker efter... Jag ligger här i träningsbyxor och T-shirt och käkar Tofifee (och är så lat att jag inte orkar gå till kartongen med Tofifee som ligger i vardagsrummet och kolla om det stavas Tofifee, eller om det kanske stavas Toffifee?), tjockiiis. Glittrigt är det dock, håller på att leta fram julgransglitter som jag kan ha på våruppvisningen imorgon. Längtaaar!
Förresten så sa Carro till mig att det kostade 100:- att komma in. Ofta? Det brukar kosta runt 40:-! Men om ni ska komma så ta med en hundring för säkerhets skull, haha.

Btw. Vad ska jag ha för frisyr imorgon? Vad är schlager? Jag tror att det antingen blir en hög, rufsig tofs och tuperad lugg eller två höga, rufsiga tofsar, just nu tror jag mer på en tofs. Men har ni några andra förslag? Håret för inte hänga i ögonen och det får inte vara lätt att sätta händerna på det. Om ni har något, så skriv jättegärna!

Bjuder på den suddiga bilden...


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0