Beslutsångest


Foto: Moa
Redigering: Moa, jag
Modell: jag


Just nu har jag beslutsångest över två saker. Den första är om jag har valt fel bild som header. När jag kollade igenom bilderna från min och Moas senaste photoshoot tyckte jag nästan att bilden här ovan var finare... Alltså att texten på headern är densamma, jag bara byter fotot. Vad tycker ni? Skulle vara supergulligt om ni kunde hjälpa mig lite genom att bara skicka en kommentar..♥

Den andra är vad jag ska sjunga på elevens val som är om en vecka. Det blir antingen No one - Alicia Keys, Just the way you are - Bruno Mars eller Titanium - David Guetta, fast Titanium skulle jag isf sjunga duett på, med Carro. Grejen är att jag vill sjunga solo också, och då hinner jag bara köra Titanium en gång och No one eller Just the way you are en gång, förra gången hann vi iaf bara två gånger var. Så tror inte att det blir någon duett. Men kanske sjunger jag Titanium ensam, men tror inte det... No one eller Just the way you are då? Alltså jag gillar verkligen Just the way you are men jag känner mig säkrare på No one och så. Haha, det blir nog den, men vi får se... Ojojoj vilken lång och meningslös text om något helt ointressant...

Det kommer upp ett litet inlägg om en stund, med en video hade jag tänkt.
Kram!

P.s. Jag visste inte riktigt vilken kategori jag skulle publicera under så det fick bli allmänt...


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker bilden i inlägget :)

Fin blogg! Kolla gärna min :D

2012-04-13 @ 10:14:03
URL: http://juliapraz.blogg.se/
Postat av: Carro

sv; Tack! :)



hmm, kanske kan ha bara den bilden som header.., men ska ha den jag har nu ett tag först. :)

2012-04-13 @ 19:52:47
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0