Bad

Hejhopp.

Gud vad uppdateringen har varit kass här... Förlåt för det, jag har inget att skylla på, och jag tänker ta konsekvenserna och möta mitt öde som en man like a bauzz.

Nejmen, wazzup hos er då? Själv mår jag fiine, men är sjukt stressad för allt arbete jag har att göra i skolan, åh herregud, vi gör en bok om stormaktstiden och den ska vara klar imorgon, jag har fjorton sidor kvar, kuul, fast nej. Jag blir alltid sist in med arbeten. Vet inte om det beror på att jag är dålig i skolan eller på att vår klass, nej hela vår skola, är en riktig nördskola...

Men jag har väl ändå inget mer att säga i det här inlägget, så jag bjuder på en liten bild jag tog idag... Inte världens bästa kvalité och så men vart ganska nöjd med redigeringen ^^



Ni får ha det bäst, puss



Kommentarer
Postat av: Carro

Men hur kan det bero på skolan om alla andra blir klara i tid? MEN DU ÄR INTE DÅLIG I SKOLAN JU!!!

2012-05-04 @ 14:57:18
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0