Välkommen!

Hejhej!

Det är jag som är Lotta, och det är jag som kommer att blogga i den här bloggen. Här kommer jag skriva om mycket om allt och inget, jag kommer dela med mig av både tankar, många bilder och en och en annan video.
Just nu jobbar jag fortfarande på designen, jag har ju fått upp headern och lite annat som ni ser men jag behöver lite hjälp med några andra grejer, hehe... men det kommer, jag lovar!

Har ni någon fråga eller tanke är det bara att skriva en kommentar, så svarar jag i en kommentar eller kanske till och med i ett särskilt inlägg.

Än så länge vet jag inte om det ens blir några "ni" som skickar kommentarer, jag kanske bara får en läsare, vem vet? Nejmen vi får se...

Kyss!



Foto: Carolina
Redigering: jag
Modell: jag


Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg gmn, <33

2012-04-04 @ 16:34:00
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0