Rosettflikkorna

Hello alla hotties!

Har ganska nyligen kommit hem från träningen. Vi tränade inför tävlingen som är nån gång i början av juni. Vi fick också veta att det bara är 20 pers som kommer att få vara med och tävla, och vi är 26 i truppen, hoppas verkligen att jag får vara med... Annars kommer jag i alla fall vara med och titta och heja på när de tävlar, måste peppa dem ju! Men självklart ska jag göra mitt bästa för att få vara med!



Nu till rubriken!
Jag lovade Moa och Carro att om jag någon gång blev länkad av en stor bloggare/bloggerska så skulle jag länka till deras blogg också. Så här har ni länken!


HTTP://ROSETTFLIKKORNA.WORDPRESS.COM/

HTTP://ROSETTFLIKKORNA.WORDPRESS.COM/

HTTP://ROSETTFLIKKORNA.WORDPRESS.COM/


Moa och Carro (även kallade mina BFFs!♥) bloggar om det mesta. Skolan, träningar, shopping, mode, lägger upp videos och mycket bilder, mm. Moa gör ibland även sjukt coola sminkningar! Begåvad och grejer! Så kolla in deras blogg vetja :D
Men just nu så är faktiskt hälften av alla rosettflikkorna hemma hos mig, Moa, den lilla prutten... Så jag ska nog sluta nu och vara lite social haha. Vi ska snart se på Scream och någon komedi, och kanske också baka lite cupcakes, wiie! Så vi ses imorgon sötnosar, puss!



Kommentarer
Postat av: Carro

aw, taaack, <33

2012-04-27 @ 22:32:48
URL: http://photographsbycarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var ju bra att du inte blev ledsen av min tidigare kommentar eftersom det inte var meningen. Dock tror jag det var din egen förtjänst, inte Kissies =)



Det enda jag gjorde var nu att ställa en ärlig fånga samt avlägga min åsikt, något jag tycker är ok då jag inte är någon 'anonym' person utan skrev ut min adress.



Det klart alla har sina egna förebilder, och om man verkligen står för det så behöver man inte inta försvarsposition. Vänta några år så kommer det klarna mer och mer... Speciellt tjejer behöver få veta och känna att de är bra och duger om de är, dock utan att hungra efter någon annans uppmärksamhet och bekräftelse, för det är en helt annan sak.



Ha en fortsatt skön lördag! =)

2012-04-28 @ 14:04:58
Postat av: Anonym

Missade lägga till min adress i kommentaren nedan, utifall du ej har kvar den sen tidigare. Som sagt, är inte någon anonym

2012-04-28 @ 14:06:56
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0