30 dagar

Dag 1 – En bild på mig och fem saker jag gillar.
Dag 2 – Parfym som jag använder.
Dag 3 – 5 sanningar om dig själv.
Dag 4 – Trailer på en film som jag vill se.
Dag 5 – Mina drömmar.
Dag 6 – En person jag önskar var vid liv.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon kronor.
Dag 8 – Ditt favoritklädesplagg just nu.
Dag 9 – Bloggar och hemsidor jag besöker ofta.
Dag 10 – Ett favoritminne från 2011.
Dag 11 – Bilder på ditt rum.
Dag 12 – En favoritlåt.
Dag 13 – I din handväska.
Dag 14 – Dina rädslor.
Dag 15 – En gammal bild av dig.
Dag 16 – En favorit film.
Dag 17 – Varför startade du din blogg.
Dag 18 – En bild som gör dig glad.
Dag 19 – Drömjobb.
Dag 20 – Berätta vad du helst gör på helgerna.
Dag 21 – Något pinsamt du gjort.
Dag 22 – Tre plagg du ofta bär.
Dag 23 – Vad har du gjort idag, och hur har dagen varit.
Dag 24 – Vad ska du göra 2012.
Dag 25 – Det du önskar dig mest av allt.
Dag 26 – Bilder på dina husdjur.
Dag 27 – Dina mål detta år.
Dag 28 – Ett ögonblick.
Dag 29 – En bild på en person du saknar.
Dag 30 – 3 saker du gjorde sommaren 2011

Börjar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0